Tierd ! :/

Chaa bloggen !
Skolan idag, lika great somvanligt ;)
Idrotten hade man BARA kondition träning, jobbigt som FAN :/
Senare om dagen var vi tvungna att springa låångt, för vi skulle göra en NO grejsimojs (?)
Fett jobbigt dt vaar att springa , plus så var jag lixom sjuk -.-'
Kunde inte andas så bra :oOo :(
Sen fick vi sluta tidigare och jag,Klaudia,Bella.E,Bella.M, Stefani,Paulina, Terese o Andi stannade i skolan o körde bluff o hade det rätt kul ;DD
Sen kom jag hem runt 16.00 och nu sitter man o chillar, e skit trött :/
 
Mario o Miki ringde mig o frågde mig om jag ville ut med de ..
Men jag e trött såorkar inte, sen kom de tydligen förbi mitt hus , o sen stack :/
Sen ringde de mig igen o jag sa ännu en gång att jag inte pallar , men jag lovade de att jag ska ut med de på lördag :)
Men först ska jag vara med Stefani för hon ville snacka med mig om ngt , sen så ska jag,Mario,Miki o Stefani vara :)
Såå aa så ser det ut :D



See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0