Duummaa ! :(

Chaa bloggen!
Jag vakna precis och råka försova mig för träningen -.-' :(
Skulle sova 1timme, men jag råka försova mig, så blev ingen träning för mig idag :((
Men aja, har iaf ganska tråkigt :/

Skolan idag har vart fett kul :)
Jag,Stefani,Lisette,Sarkis,Alex,Terese,Zakay och Mostafa spela upp en pjäs för 6orna,
för vi hade typ uppgift i livskunskapen :)
Var rätt kul att redovisa det, blev ganska mycket skratt imellan, men tyvärr, vi kunde inte hålla oss XD
Aja, sen ha det vart vanligt, kul o så ;)

Men fortfarande lessen för att jag mssa träningen :((

See'yaah:*♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÄVLING!

Var med och tävla om en länkning i dagens film, tipsa om en film och du är med :D



Direkt länk --> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/dagens-film-transformers-3-dark-of-the-moo.html#comment

2011-05-26 @ 10:54:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0