Hungrig, men vill inte äta :)

Chaa bloggen!
Idag har man ar med Klaudia, Stefani,Mario,Alex o Miki :)
Klaudia kom t mig, se drog jag,hon o mamma t saltskog, mamma t mina kusiner..
jag o kladda t Stefani. Stefani kunde inte vara först, så jag o Klaudia var ute md Alex och Mario typ i 10min!? HHAHA ! Sen messa Stefani oss, så jag o Klaudia drog t Stef, hoppa studsmatta, och så..
Semare messa Miki mig, och fråga om vi ville spela fotboll, så jag o Klaudia drog o mötte upp Miki och Mario (Stefani kunde inte kma), så vi drog först t Mario, han hämta boll, sen skulle jag o klaudia cykla ner för en backe.
Då kom en bil EXAKT framför oss, så vi var SKIT nära på att krock :OO Medan lixom Miki och ario asgarvade där nere på planen (dom han ner innan oss) jaja, sen spelade jag,Mario o Miki pricken, när klaudia stod där o tittade på :) Hade iaf kul faktiskt.. Sen drog jag o Klaudia t min kusse, för vi skulle dra hem m mamma.. Satt typ 10min sen drog hem :)

Så har min dag iaf sett ut :)

Jag e hungrig, men jag vill inte äta :))) oc har inte ätit på 3dagar (careface, lixom:p)

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0