Jävla läkare :/

Chaa bloggen!
Som jag sa igår, jag slagga hos mormor och sen idag på morgonen drog vi t vårcentralen för min axel.
Det ända läkaren sa var
-''Men det är något vi läkare/doktor inte kan göra något åt, det läker av sig själv,
rör på din axel och så, så blir det bra''


Asso ÅHH FICK FAN DAMP !!
Har SJUKT FUCKING ONT :/
Aja, drog iaf senare t skolan :)
Hade det rätt kul faktiskt, men som vanligt bomba de min axel :((
Fick typ repetera ''Min AXEEEL!!'' kanske 5648686 ggr :/:/
Men på lunch rasten, så spelade man fotboll, 7orna mot 5an plus lärarna XD
Det var typ halva 5an och vi 7an kanske var typ 7st XD
Men venne hur matchen slutade (A)
Jag,Jenna,Stefani och Klaudia stod målis XD
HAHHAHA ! :D:D

Förresten min och Klaudias humor ÄGGEER ;)
Ingen fårstår vår humor , XD

See'yaah :*♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0