Jenna,Enki,Tobias och Dante

Chaaa bloggen!
Dagen idag har man spenderat med Jenna,Enki,Tobias och Dante.
Först var jag,Jenna och Enki nere på stan och väntade på Dante och Tobias..
Lauri skulle oxå komma, men han kunde inte.. :((
Aja iaf.. Hade det rätt kul med Enki och Jenna.
Senare kom Tobias och Dante.

Men innan vi var med killarna, så var jag,Jenna och Stef nere på stan, hade det rätt kul :))
Sen tog vi 751an med Stefani, hon gick av hos henne och jag o Jenna satt på bussen, den åkte ända t Hovsjö..
Sen bytte den t 751Ritorp. Så vi fortsatte t Köpmangatan.
Sen kom Enki då. Vi gick upp t Kringla's tak.. Väntade på Tobbe o Dante..
Sen när dom kom, tog vi 754an t bårsta ip för att kolla på Sarkis och Jakob's match..
När första halvlek tog slut. Tog vi bussen t stan sen drog Tobbe och Dante.
Så jag,Jenna och Enki va, vi drog t skateparken, var lite där och så. Sen drog vi t s-tälje centrum
vänta på bussen med Enki, sen drog han och jag o Jenna promenerade t mig, sen kom hennes syster och hämta henne :))
Nu e man hemma och chillar.

Imorn blire bio med Jenna,Lauri,Enki, kanske Stef och Klaudia :D
Kommer bli SJUKT KUL :D:D

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0