Remember me

Chaa bloggen!
Är helt själv hemma, de visar filmen Remember me på tv, så jag sitter o tittar på den.
Har det ganska tråk, men vad ska jag göra lixom?
Jenna pallar nte promenera ända t Geneta o jag orkar inte t Saltskog.. Annars skulle vi ut..

Har iaf vart ute med Jenna,Mario och Miki runt 13.00 , hade det ganska kul faktiskt :))
Skrattat o massa så ;) Men Miki drog tidigare för han skulle titta på lag 2's match, såå aaa jag,jenna o mario var lite
gick runt o så, sen drog jag hem, och Jenna hängde med mig ända hem och hennes syster hämta upp henne från oss..
Tänkte blogga bara en snabbis, ska in t vardagsrummet och titta på filmen nu..

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0