Skola-Lauri,Jenna och Stefani ♥

Chaa bloggen!
Skolan idag har vart rätt så kul faktiskt :))
hade oxå so förhör där vi skulle skrive det vi kunde om Judendomen.
Jag e såååå duktik som skrev 2sidor på 15 min :)
Sen fick jag gå ut, för jag var klar.
Sen på lunch rasten så körde vi king, fast i lag XD
Jag o Klaudia
Jenna och Paulina
Stefani och Bella.M
Miki och Peter
HAHAHA , sjukt kul var det XD
Asso man kallade nte dt för lixom king, utan venne XD
vi körde som idioter ^^ XD
Aja sen hade jag träslöjd och blev klar med min ram :))
Iaf efterskolan, så var jag med min älskling (Lauri), Jenna och Stefani :)
Hade det faktiskt rätt kul ^^
Tog oxå bilder, men de kmr senare när jenna skickat de :))

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0