Snacka om att dt var läskigt (långt inlägg)

Igår så var jag ute med Jenna,Miki,Mario,min bror,Ceci,Nadine,Philip och David (släkting) och en till, kmr inte ihåg namnet :)
Iaf hade det sjukt kul faktiskt.. Jag,Miki och Mario var själva o min bror o dom själva..
Hade som sagt ganska kul.. Sen skulle Miki dra hem.
Direkt efter han drog hem, så hörde vi massa ljud, det var runt typ halv 10, 10 tiden...
Så såg vi (jag,jenna o mario) nån springa i skogen, sen alltid när jag vände mig såg jag ett huvud vid hörnet SJUKT LÄSKIGT ! sen hörde vi nån vissla och så hörde vi fotsteg, brorsan o dom satt liiiite längre bort , inte så långt men iaf..
Så vi berättade t dom dt, så vi gick runt dagiset typ 2varv , men vi såg INGEN :/
Iaf , sen runt kvart i 11 tiden hängde vi med Jenna hem hela gänget (Utan Miki då, eftersom han drog tidigare)
När vi var i Västegård, hörde ALLA att nån typ sprang föbi oss, men vi såg ingen :o
Sen så hörde vi fotsteg bakom oss :/ Asso jag svär såå jävla läskigt :(
Iaf, vi hängde med Jenna hem, sen skulle Ceci,Nadine och deras kompis ta bussen hem, så jag,brorsan,philip och david promenerade hem, sen när vi var vid skogen fanns det INGA lampor, snacka om att jag nästa sket på mig :o :p iaf, pecis när vi gick vid mörkret hörde jag ljud från skogen, så jag typ hoppa upp o skrek ..
Sen gick jag bredvid mig bror (för jag är SJUKT MÖRK rädd) :pPp
Iaf, senare var vi äntligen hemma, runt halv 12, kvart i 12 var vi hemma..
Så jag,brorsan o mamma satt lite snacka titta på film o så.. Sen gick jag för att lägga mig..

Nu e det nydag och jag har match mot Genesta i Bårsta ip :D:D
Aja bloggar efter jag kommit hem från matchen ..

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0