SUPER DAG !

Cha bloggen!
Jag pluggade bara i typ 15min, sen drog jag ut med Jenna.
Vi snacka hade dt kul o sen messde vi Miki och Alex.. om kom, vi hae det SJUUUUKKKKKUUL :D:D
Jag lovar.

Miki och jag är, salivsyskon,blodsyskon,handsykon och lövsyskon
Jag och Jenna är blodsystrar :D
Jag och alex är blod syskon ;))

HAHAHAHAH ! Vi är för BÄST asso ;))
*Hihihihi* Ingen vet vad vi snackar om :D
Förutom vi 4 dåra ;)
Iaf, vi hade dt som sagt SJUK KUL :D:D:D
Senare kom  Mario då hade vi oxå sjukt kul :D
Så jävla undebar dag faktiskt :D:D:D

Tack för dagen mina sötnosar ;) <3

Aja mst plugga nurå.. -.-'

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: JENNA

tack själv min sötnos , älskar dej sjukt ! :* <3<3<3

2011-05-06 @ 21:07:54
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0