Svar på frågestunden

hur många killar har du haft?
11, men min kille jag har nu :)

vilken klass går du i?
Jag går i 7an

vilken du ska börja i?
Om du menar gymmnastiet, så får jag väl se,
den gymmnasiet som undervisar bäst för dt linjen jag väljer :)


hur gammal är du?
Jag är 13 och blir 14 i år

vilka skolor har du gått i?
Högbergaskolan,gröndalskolan och nu Kringla skolan

är du fortfarande tsm med din kille ? om inte ? varför gjorde nu slut ?
Om du menar Linus, så är det slut för läängesen, e tsm med Lauri min sötnos :)


bästwa vänner ?
Stefani,Jenna och Klaudia <3

favorite mat ?
Tacos,kebab,donken och typ turkiskmat :)

favvo färg ?
Svart,turkos blå, chockrosa, röd osv :D

har du haft husdjur ?
Neej :( ,men vill ha en hund

hur länge spelat fotboll i hela ditt liv ?
1 och ett halvt år, ;)

tycker du om mig ? (Jenna.O)
Nej jag tycker inte om dig, utan jag ÄLSKAR DIG :*

vår/sommar ?
Faktiskt både och, men mest sommar, OM det e varmt :)

favvo film?
Skräckisar ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0