Tveta (långt inlägg)

Chaa bloggen!
Dagen idag har HELA högstadiet spenderat sin dag i Tveta, för vi hade orientering.
Var sjukt kul dag faktiskt. Jag,Sarkis,Terese och Paulina gjorde orienteringen tsm.
Senare såg vi Zakay och Mostafa så alla gjorde tsm.
Men sen gick vi vilse i typ 20min :( SJUKT LÄSKIGT, men vi hittade ut sen ^^
Så vi fortsatte osv.
Sen när vi var klara. Så körde jag,Albin,Andi,Kimmo vattenkrig det var SJUKT KUL !
MEN till slut så Hamna man i vattnet XD
Först så putta Albin och Kimmo i mig, sen Andi och så sen Andi,Albin,Kimmo och Mogge XD
HAHAHA ! Men seriöst så vare SJUKT kul :D:D
Så till slut, så badade jag,Terese och killarna. Så härlig dag faktiskt :)
Sen var vi i olika grupper och skulle sätta upp ett tält och sen lägga tbax den.
Och min grupp kom 2a plats ;))
Sen hade man  tipspromenad t hovsjö och jag fick gå barfota :O
För mina skor var SKIT blöta kunde nte ta på mig de och såklart led jag lixom på all sten jag gick på :/
Aja, sen tog vi bussen från hovsjö t centralen och alla stirra på mig som fan när jag nte hade skor XD HHAHAH, PINSAMT ! ^^
Sen hämta pappa mig och jag drog hem, åt mat, duscha och sen drog t Stefani.
Hade det SJUKT kul där med Jenna och Stefani, garva hela tiden.
Sen kom mig älskling , så hade vi kul allihopa tsm ^^
och nu e man hemma och lyssnar på musik :D:D

See'yaah :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0